ZOOM
Total de hores del curs: 32h
Curs dirigit a professionals d’atenció directa, coordinadors de programes i serveis, i professionals que s’iniciïn en activitats de suport al lleure inclusiu de les persones amb grans necessitats de suport.
Plena Inclusió certificarà la participació amb un diploma expedit a nom de cada persona. Per rebre l’acreditació caldrà haver participat en els fòrums i haver realitzat els exercicis proposats al curs.
Es pretén exposar la situació de l’oci de les persones amb discapacitat intel·lectual i/o del desenvolupament amb grans necessitats de suport i definir estratègies de suport per millorar la inclusió social i les relacions interpersonals de manera específica i la qualitat de vida en general.
Definir el concepte de lleure i les implicacions generals que té la qualitat de vida.
Entendre el concepte de discapacitat intel·lectual i del desenvolupament i el model de suports actual per a aquest col·lectiu.
Donar una imatge general de les persones amb discapacitat intel·lectual i del desenvolupament amb grans necessitats de suport.
Comprendre els fonaments bàsics que defineixen el procés de personalització, així com les seves fases i estratègies clau per a la participació de les persones amb grans necessitats de suport.
Analitzar la importància de les relacions personals i les pautes clau per fomentar-les a la Comunitat.
Donar una panoràmica general i bàsica de l’enfocament de Suport Conductual Positiu i els problemes de conducta.
Conèixer el nostre estil de comunicació com a clau per afavorir la comunicació amb persones amb discapacitat intel·lectual o del desenvolupament i adquirir eines de suport en aquesta àrea.
Per més informació o resoldre qualsevol dubte, pots contactar a Luciana Burin,
tècnica d’Accessibilitat Cognitiva i Lleure Inclusiu.

lburin@dincat.cat

info@dincat.cat
O bé, truca’ns al 93 490 1688.