26 de maig i 2 i 16 de juny de 2025
9:00 a 13:00h
155€
ZOOM
Total d'hores del curs: 12h
Definició de Suport Conductual Positiu (SCP)
Característiques del SCP
Els quatre principis del SCP
Definició de les conducta problemàtica. Tipus.
Trastorn de conducta: definició, tipus i manifestacions greus
Eficiència de la conducta problemàtica
Funció de la conducta problemàtica
Mètodes d’observació i registre de la conducta
Anàlisi funcional de la conducta
Intervencions
Objectius globals i eines
Aspectes generals. Sistemes d’intervenció global
Manipulacions ecològiques. Programació positiva
Tractament directe. Estratègies reactives de control
Gestionar les situacions de conflicte que es donen i mostrar diversos models
d’intervenció individualitzats per tal de disminuir les Conductes Problema de les
persones amb Discapacitat Intel·lectual.
Aprendre a dissenyar models d’intervenció individualitzats per tal de disminuir les conductes Problema de les persones amb Discapacitat Intel·lectual.
Conèixer i aplicar diverses tècniques de modificació de la conducta.
Conèixer i profunditzar en el model d’Avaluació Funcional de la Conducta
Avaluar les eines i estratègies aplicades per a la gestió de les Conductes problemàtiques de persones amb Discapacitat Intel·lectual.
Conèixer i profunditzar en l’aplicació de tècniques de Modificació de la Conducta que
s’han demostrat més efectives en les persones amb Discapacitat Intel·lectual.
Entrenar-se en l’aplicació de Dissenys d’Intervenció Individualitzada per tal de disminuir
les Conductes Problemàtiques de persones amb Discapacitat Intel·lectual.
Entrenar-se en l’aplicació de diferents Tècniques de Modificació de la Conducta en
persones amb Discapacitat Intel·lectual.
Donar a conèixer els conceptes i estratègies necessàries per tal de poder realitzar
l’avaluació, acompanyament i suport a la salut sexual i afectiva de les persones amb
discapacitat Intel·lectual o del desenvolupament.
Aquesta formació té un enfocament des de la perspectiva de drets , feminista i positiva
sobre la sexualitat i qualitat de vida de les persones.
Aquesta formació es pot complementar amb monogràfics específics.
Laia Campo López. Llicenciada en Psicologia.
Capacitació Internacional en Estimulació Multisensorial i Snoezelen.
2016 Postgrau en Psicologia Clínica. Universitat de Barcelona.
2012 Màster de Teràpia Familiar i de Parella a l’Escola de Teràpia Familiar de la Fundació Dr.
Robert (Universitat Autònoma de Barcelona).
2008 Llicenciatura en Psicologia en la facultat de Psicologia i ciències de l’Educació i l’Esport
Blanquerna (URL, Barcelona).
Docent en Suport Conductual Positiu en la discapacitat Intel·lectual, trastorn de la
conducta i trastorn mental.
Docent en Estimulació Multisensorial i Snoezelen
Docent en gestió i intervenció de les emocions
Docent en dol i els processos de dol.
Inscriu-te al curs a través d’aquest formulari!
Per més informació o resoldre qualsevol dubte, pots contactar amb nosaltres a través de:

cmatos@dincat.cat

formacio@dincat.cat
O bé, truca’ns al 93 490 1688 i pregunta per Cristina Matos, Responsable de Formació Bonificada i In Company